02-08-2015

favorieten douchproducten

heyy allemaal, ik ben terug van vakantie en ik heb het super leuk gehad laatste week wel regen maar de eerste week heerlijk weer! maargoed daar gaan we het niet over hebben ik ga jullie mijn favorieten doucheproducten laten zien van dit moment.

de eerste is tog echt wel de douchefoams van rituals, de ruiken heerlijk en voelen heerlijk aan op de huid mijn favorieten geur is of de witte lijn of de groene lijn maar eigenlijk vind ik ze allemaal wel lekker.


als tweede heb ik de anti-klit shampoo van zwitsal, deze shampoo ruikt super lekker naar zwitsal en ik denk eigenlijk dat jullie de geur van zwitsal allemaal wel kennen. Ik gebruik deze shampoo meestal als mijn haren niet heel vettig zijn en ik het de dag van de tevoren al heb gewassen met andere shampoo. Het enige jammere is dat de geur niet blijft hangen in je haar, dus als je haar is opgedroogd ruikt het niet meer naar zwitsal. van de anti klit merk je niet echt veel, dus ik ben er eigenlijk voor gevallen voor de geur :)



Het derde en laatste product is niet heel bekend maar dat is d: le petit marsilias met de geur amandel. Dit is geur waar je echt van moet houden het ruikt heel sterk naar amandel ik vind het heel lekker!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten