13-07-2015

only you in bloom nail art kit

Heyy, vandaag hebben wij een review voor jullie over de nagellakjes only you van ici paris.

 Zoals je misschien al kan zien zijn dit erg zomerse kleuren en zijn ze erg vrolijke kleuren en precies goed voor de zomer en de lente.
de kleuren zijn: zacht geel (lily)
                       zacht groen (folliage)
                       zacht blauw (bluebell)
ze zijn te koop bij ici paris xl voor 12,95 euro

Uitterlijk: ik vind de verpakking waar de nagellakjes inzitten erg mooi, helaas is die van mij gescheurd maar hier is een foto van het internet:  
IN BLOOM NAIL ART KIT


Het uiterlijk van de nagellakjes zelf vind ik niet zo bijzonder.

Kwaliteit: de dekking van deze nagellak is niet heel goed, je moet of een hele dikke laag aanbrengen zodat die dekt of nog een tweede of misscien nog wel een derde keer opnieuw er overheen. Maar dat heb je eigenlijk bij de meeste lakjes wel

Aanrader? nee ik vind het geen aanrader want 12,95 vind ik wel veel voor 3 lakjes dat zou dus betekenen dat het 4,00 euro per stuk zijn en dat vind ik te veel als je kijkt naar de dekking na 1 keer lakken. Maar de kleuren vind ik wel heel mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten