14-07-2015

Chocolade makertje

ik ga dit maskertje reviewen van Montagne Jeunesse (Chocolate Masque) 1,80
Het maskertje was 1,80 en ik vind dat een goede prijs voor dit product. In de verpakking zit 20 ml wat al best veel is voor een maskertje, ik heb dus ook niet het hele maskertje op mijn gezicht kunnen doen. De geur ruikt echt naar chocolade en dat vind ik wel lekker. Er staat een duidelijke gebruiksaanwijzing op maar het was niet echt nodig. Het maskertje is van zich zelf al erg dik dus je hoeft niet erg veel op je gezicht te doen. 
Het resultaat: 
Ik vid het resultaat niet heel bijzonder er staat op de verpakking dat het de poriën opent maar dat merk ik niet echt. Wel merk ik dat mijn huid er wat zachter van is geworden maar ook een beetje stroef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten